Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Schools of thought

Ancient   Western   Medieval   Renaissance   Early modern   Modern   Contemporary Ancient Chinese Agriculturalism Con...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Συναισθηματική δομή

Η γνωστική ανάπτυξη δεν σταματά με τη λήξη των συνηθισμένων σπουδών.
Συνεχίζεται σταδιακά και κυριαρχεί στην μετέπειτα κοινωνική ζωή.
Όχι πιά για βιοπορισμό,αλλά για την αυτο-διάπλαση ως
άτομο σκεπτόμενο,κριτικό,οργανωτικό και δημιουργικό.
Στόχος είναι η ανάπτυξη της ικανότητας
να μπορεί να κάνει γενικεύσεις,
να λειτουργεί σε επίπεδο αφηρημένων εννοιών,
να ερμηνεύει,
να εξηγεί,
να εφαρμόζει,
να δημιουργεί.
Να ΑΝΑΛΥΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ένα στόχο,
πετυχαίνοντας βαθιά αντίληψη των πιθανών επιδιώξεων.
Να αναπτύξει συναισθηματική συμπεριφορά,
αναλύοντας την πραγματική αξία του κάθε του συναισθήματος.
Η αποτελεσματικότητα της συναισθηματικής μάθησης
δεν είναι πάντα προφανής,
επειδή πολύ συχνά εκδηλώνεται περιστασιακά.
Θεωρητικές αξίες,καθώς και αξίες ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ,ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ και ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ,
είναι αναγκαίο να καλλιεργηθούν και
να διαπνέουν ένα ολοκληρωμένο άτομο.
Η συναισθηματική δομή ενός ατόμου
συγκροτεί τον τύπο των αξιών του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Bookmark and Share
THIRD PILLAR - Portal για την Φιλοσοφία

ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !

ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !

Σοφία

Απαντάται για πρώτη φορά στην Ιλιάδα (0-412) :
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..