Ο άνθρωπος που αδυνατεί να βγεί από τον εαυτό του
και τις υποκειμενικές του αντιλήψεις
θεωρεί ως ψευδαίσθηση εκ μέρους του
να δεχτεί ότι υπάρχει κάτι έξω απ΄'αυτόν.
Δέχεται ότι αληθινό είναι,ότι συμφέρει
τον υποκειμενικά σκεπτόμενο άνθρωπο,
ενώ αδυνατεί να συνειδητοποιήσει ό,τι
είναι αληθινό,με αντικειμενικά κριτήρια.
Διαμορφώνεται σε συνάρτηση με την
εξυπηρέτηση των άμεσων και πιεστικών του αναγκών
και γι'αυτό χαρακτηρίζεται από απλοϊκό ρεαλισμό,
δηλαδή,δέχεται ότι ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ
ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ,
με αποτέλεσμα να δυσπιστεί προς οτιδήποτε
αγωνίζεται να απαλλάξει τον άνθρωπο από αυτή
την αφελή θεώρηση του κόσμου.
Είναι ευάλωτος σε εσφαλμένες αντιλήψεις
και σε ιδεολογήματα,που,ανάλογα με τις
ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ
και την κίνηση της Ιστορίας,τον διαποτίζουν,
ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟΥ μία ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
και γι'αυτό επιτίθεται σε οτιδήποτε αμφισβητεί τις
ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ και τα
ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ.
*******************************************************************************
Η ΕΓΚΥΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ
1.ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΙΤΙΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
2.ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
********************************************************************************
Η Αθηνά, κατά την Ελληνική μυθολογία, ήταν η θεά της σοφίας, της στρατηγικής και του πολέμου. Παλαιότεροι τύποι του ονόματος της θεάς ήταν οι τύποι Ἀθάνα (δωρικός) και Ἀθήνη, το δε όνομα Ἀθηνᾶ, που τελικά επικράτησε, προέκυψε από το επίθετο Ἀθαναία, που συναιρέθηκε σε Ἀθηνάα > Ἀθηνᾶ. Στον πλατωνικό Κρατύλο το όνομα Αθηνά ετυμολογείται από το Α-θεο-νόα ή Η-θεο-νόα, δηλαδή η νόηση του Θεού (Κρατυλ. 407b), αλλά η εξήγηση αυτή είναι παρετυμολογική.
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Schools of thought
Ancient Western Medieval Renaissance Early modern Modern Contemporary Ancient Chinese Agriculturalism Con...
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009
Εκτός Εαυτού
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Download
ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !
Σοφία
Απαντάται για πρώτη φορά στην Ιλιάδα (0-412) :
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου