Το ΕΓΩ δεν μένει ευχαριστημένο
με το να είναι απλώς σε ύπαρξη.
Πρέπει να φτάσει στη συνείδηση,πως
''σαν ελευθερία δεν μπορεί να περιοριστεί στον εαυτό του μονάχα'',
πως για την πραγμάτωση της χρειάζεται
να γνωρίσει τον αληθινό απόλυτο κόσμο
και να φτάσει έτσι στο
''ΝΑ - ΕΙΝΑΙ - ΚΑΘΕΑΥΤΟ''.
Ο κόσμος αυτός,το ΠΕΡΙΕΧΟΝ,
μας φανερώνεται μόνο με ΣΥΜΒΟΛΑ,
που θέλουν αποκρυπτογράφηση.
Η αποσαφήνιση αυτή,
δεν γίνεται μόνο με γνώση.
Η ύπαρξη,
σαν αντάμωμα ΖΩΗΣ και ΝΟΥ,
είναι στην ουσία μία στάση,
μία συμπεριφορά του ΙΔΙΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
Ο άνθρωπος θα πρέπει να
είναι αδιάκοπα στο δρόμο αυτής της αναζήτησης,
έτοιμος και ανοικτός πάντα να μάθει,
να συζητεί όλες τις απόψεις,
ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,
πως όλα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΟΥΝ.
Πρέπει να μην καρφωθεί σε καμιά
ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΕΝΝΟΙΑ.
Η Αθηνά, κατά την Ελληνική μυθολογία, ήταν η θεά της σοφίας, της στρατηγικής και του πολέμου. Παλαιότεροι τύποι του ονόματος της θεάς ήταν οι τύποι Ἀθάνα (δωρικός) και Ἀθήνη, το δε όνομα Ἀθηνᾶ, που τελικά επικράτησε, προέκυψε από το επίθετο Ἀθαναία, που συναιρέθηκε σε Ἀθηνάα > Ἀθηνᾶ. Στον πλατωνικό Κρατύλο το όνομα Αθηνά ετυμολογείται από το Α-θεο-νόα ή Η-θεο-νόα, δηλαδή η νόηση του Θεού (Κρατυλ. 407b), αλλά η εξήγηση αυτή είναι παρετυμολογική.
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Schools of thought
Ancient Western Medieval Renaissance Early modern Modern Contemporary Ancient Chinese Agriculturalism Con...
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009
Ανικανοποίητος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Download
ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !
Σοφία
Απαντάται για πρώτη φορά στην Ιλιάδα (0-412) :
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου