..
Λειψία 1668-1736.
Γερμανός κλασσικός λόγιος και ο σημαντικότερος βιβλιογράφος του 18ου αιώνα.
..
Το 1689 δημοσίευσε ανώνυμα μιά έρευνα σχετικά με 100 συγγραφείς τους οποίους κατηγορούσαν είτε ως λογοκλόπους,είτε ως υπαίτιους παραπλάνησης και πρόκλησης φιλολογικής σύγχυσης :
''DECAS DECADUM,SIVE PLAGIARIORUM ET PSEUDONYMORUM CENTURIA''
..
Επιμελήθηκε τις εκδόσεις των έργων του Δίωνος Κάσσιου,-που συμπληρώθηκαν από τον γαμπρό του Ράιμαρ,1750-52-,και του Σέξτιου του Εμπειρικού,1718,καθώς και μία συλλογή από απόκρυφα της Βίβλου.
..
Ξεκίνησε ως συμπιλητής μιας ''ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ'',1697,
όμως το αριστούργημα του είναι η ''ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ'',1705-28,η οποία εκτείνεται από τις απαρχές της ελληνικής γραμματείας μέχρι το 1453.
..
Δικά του έργα είναι επίσης :
η ''ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ'',1713,η οποία εξετάζει κείμενα της εβραϊκής,κλασσικής και χριστιανικής Αρχαιότητας,
το ''ΛΟΥΘΗΡΑΝΙΚΟ ΕΚΑΤΟΦΥΛΛΟ'',1728-30,ένας κατάλογος από 200 συγγραφείς της Μεταρρύθμισης,και τέλος,
η ''ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΟΨΙΜΗΣ ΕΠΟΧΗΣ'',1734-36,η οποία έθεσε τα θεμέλια για την εκ νέου μελέτη της μεσαιωνικής Λατινικής.
..
Johann Albert Fabricius - Wikipedia, the free encyclopedia
Η Αθηνά, κατά την Ελληνική μυθολογία, ήταν η θεά της σοφίας, της στρατηγικής και του πολέμου. Παλαιότεροι τύποι του ονόματος της θεάς ήταν οι τύποι Ἀθάνα (δωρικός) και Ἀθήνη, το δε όνομα Ἀθηνᾶ, που τελικά επικράτησε, προέκυψε από το επίθετο Ἀθαναία, που συναιρέθηκε σε Ἀθηνάα > Ἀθηνᾶ. Στον πλατωνικό Κρατύλο το όνομα Αθηνά ετυμολογείται από το Α-θεο-νόα ή Η-θεο-νόα, δηλαδή η νόηση του Θεού (Κρατυλ. 407b), αλλά η εξήγηση αυτή είναι παρετυμολογική.
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
Schools of thought
Ancient Western Medieval Renaissance Early modern Modern Contemporary Ancient Chinese Agriculturalism Con...
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Download
ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !
Σοφία
Απαντάται για πρώτη φορά στην Ιλιάδα (0-412) :
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..
''...που με την ορμηνία της Αθηνάς κατέχει καλά την τέχνη του όλη...''
..
Η αρχική λοιπόν σημασία της λέξης δηλώνει την ΓΝΩΣΗ και την τέλεια ΚΑΤΟΧΗ οποιασδήποτε τέχνης.
..
Κατά τον Ησύχιο σήμαινε την τέχνη των μουσικών
και των ποιητών.
Αργότερα,διευρύνθηκε η σημασία της και δήλωνε :
την βαθύτερη κατανόηση των πραγμάτων και
την υψηλού επιπέδου ικανότητα αντιμετώπισης και διευθέτησης των προβλημάτων της ζωής.
..
Δεν είναι προ'ι'όν μάθησης αλλά γνώση πηγαία που αναβρύζει από την πνευματικότητα του κατόχου της.
"ΣΟΦΟΣ Ο ΠΟΛΛΑ ΕΙΔΩΣ" λέει ο Πίνδαρος
..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου